söndag 6 september 2009

Tog denna från min systeryster

sommarens första dopp: Inte varit i nærheten av ett dopp på hela sommaren :(

sommarens roligaste fest: Faktiskt nu i fredags eftersom alla mina favoritjenter var lediga och vi åt sjukt god mat och drack maaaassa gott vin och champange och såg helt fantastiska ut!

sommarens låt: Time to pretend med MGMT

roligaste resmålet: Hahaha har inte varit længre bort æn henningsvær i sommar så jag sæger det. Eller bakfyllefjellturen upp på Fløya.

bästa konserten: Fire menn på anker brygge hehehe.. ne det har varit rætt dåligt med konserter i sommar.

skönaste människan: Otto lætt! Skønaste arbetskamraten ever.

sommarens foto: Oh den var svår har tagit en del.. men kanske jag och Saskia uppe på djevelporten.

sommarens flirt: samma som førra sommaren..

bästa dagen: Haft så massa bra dagar. Tror inte jag kan vælja.

jag har lärt mig: Att det ær roligare att vara ledig æn att jobba!

finaste frisyren: Mitt hår igår på jobb var absurt fint.

sommarens plagg: Mina røda chinos

bästa musiken: MGMT, La Roux, Antony and the Johnsons

bästa boken: Svinalængorna

bästa maten: Lammet vi har på børsen, lætt!

sommarens glass: Softis med choklad och jordgubbsstrøssel från Narvesen

sommarens överraskning: Att både jag och Saskia kom in på Grythyttan!

sommarens dryck: Alltid rødvin

sommarens godis: Sure skrikunger

nya platser jag besökte: :(

JAG SKICKAR DENNA LISTA VIDARE TILL ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG OCH BLOGGAR!

1 kommentar:

Anna sa...

Jag slipper väl eftersom jag redan gjort?
Jag vill smaka sure skrikunger. Ta med om du skulle komma hem nångång.