onsdag 22 juli 2009

hjärta = Johanna


Uscha nu känner jag mig som världens sugigaste vän..igen..

Kom hem från jobb för ett tag sedan och såg på facern att Johanna hade födelsedag i går.
Skickade i väg ett mail, men de ska ju inte vara så här.

Det var definitivt inte den första födelsedagen jag glömde i år.
Hon reste från uppsala över en natt för min fest!


Skriver denna text till Johanna Boge:


Johanna är en av de människor som känner mig allra bäst och som jag kan anförtro mig allt till.
Hon är en av de få som aldrig dömmer.
Hon är otroligt klok och intelligent.
Hon är en väldigt stark kvinna som säger i från om någon gör henne orättvisa.
När jag är med Johanna känner jag mig alltid trygg.
Hela min familj tycker om Johanna och jag vet hon tycker om dem.
Helgen då Johanna först besökte mig var såå bra.
(Emelie och Johanna övertalade mig att joina match.com, det var ett misstag :))
Jag är så stolt över Johanna eftersom hon arbetar med det hon alltid velat göra, äntligen.
Kan inte tänka mig någon bättre än henne som PT eller massör eller kostrådgivare.
Hon är bara så grym.

Jag kan definitivt inte tänka mig någon bättre vän!


Inga kommentarer: